Verzenden & retourneren

Verzendingen gebeuren via B-Post. 
     
Vanaf een bestelling van 100€ zijn er geen verzendkosten naar België.

Vanaf een bestelling van 150€ zijn er geen verzendkosten voor Nederland.

 

De tarieven van Bpost kan u hier terugvinden www.bpost.be

Onze verzendkosten zijn duur omdat er hierbij een verzekering bij zit voor verlies .

 

 

Toch niet tevreden over je product? Dat is vervelend. Daar gaan we iets aan doen, beloofd. 

RETOURNEREN:  

Als je een artikel wilt omruilen, kun je het originele artikel kosteloos binnen de 14 dagen in de winkel omruilen. Breng het artikel mee en we zorgen ervoor dat je een ander maatje of product naar wens ontvangt. Ruil je om naar een artikel met een hogere waarde? Dan betaal je het verschil ter plaatse.

Als je ervoor kiest om het originele artikel per post terug te sturen, zijn de kosten voor het retourneren voor eigen rekening. Zodra we het originele artikel hebben ontvangen, sturen we het nieuwe artikel naar je toe.

 

1. Retourneren in de winkel (gratis)

Breng je artikelen met een betalingsbewijs naar onze winkel Kili Kili - Professor Dewulfstaat 3 - Poperinge.

 

2. Online retourneren

Volg deze stappen om je artikelen online te retourneren:

  1. Stuur een mail naar [email protected] met daarin de ordergegevens en het artikel dat je wenst te retourneren.
  2. U dient hierna het artikel te verzenden naar onze winkel. 
  3. Na ontvangst van het geretourneerde artikel, wordt het terug te storten bedrag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen de eerste werkweek. Dit omvat de tijd die nodig is voor het verwerken van de retourzending, het controleren van de staat van het geretourneerde artikel en het voltooien van de terugbetalingstransactie.

    Als je het artikel (deels) hebt gekocht met een cadeaubon, wordt dat bedrag terugbetaald in de vorm van een nieuwe cadeaubon.

 

Wat dat precies is, zetten we graag even voor je op een rijtje.

  • 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van je product met dit als voorwaarde dat het product ongebruikt, onbeschadigd is en voorzien is van alle originele labels.
  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten, voeding en verzorgingsproducten kunnen niet worden teruggenomen.
  • Wij vragen u ook om binnen de 14 dagen ons op de hoogte te brengen van het feit dat u een product wenst te ruilen. 
  • Wij behouden ons het recht tot weigering van ruiling voor, indien wij vermoeden dat het product beschadigd werd door de klant, reeds gebruikt is of niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden.
  • Solden of producten in actie kunnen geruild worden.
  • Wij bieden dan een waardebon van het artikel aan. Hiermee kan je iets passend aankopen op onze webshop of winkel.

Kili Kili kan niet verantwoordelijk geacht worden voor de beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending. Wij doen er alles aan om de goederen zo goed en veilig mogelijk te verpakken.